Sivut

Vaatehuoneen sisältöä: Kenkiä

Tässä mun kenkävalikoimaa. Innostuin kuvaamaan samalla, kun tyhjentelin omia tavaroitani vaatehuoneesta:


Kengät pari vuotta sitten H&M:ltä.
 


Nämäkin kengät H&M:n mallistoa. Sanoisin kesältä 2010.




Kengät hankittu useita vuosia sitten Ellokselta.
 



Olin himoinnut näitä kenkiä jo useamman kerran kunnes satuin Mekan alennusmyyntien aikaan Jumboon pari vuotta sitten...lähti heti matkaan. Hinta oli naurettava ja jäljellä mun koko!!
 



Nämä kengät ovat Itävallan tuliaiset. Oli pakko saada, kun rakastan pinkkiä. Todella ihana lisä mustan mekon seuraksi. Todella hyvät vielä kaikenlisäksi jalassa.
 

Nämäkin H&M parin vuoden takaa.
 

Ellokselta jo useamman vuoden takaa. Käytetty niin paljon, että alkaa veteleen viimeisiään.

H&M 2010.

H&M, Divided 2010.

H&M

Porista ihanasta kenkäkaupasta CipCap.

Pari vuotta sitten K-Kengästä

Rakkaalta joululahjaksi 2010.
 
Tässä on siis vain pieni osa kenkäkavalkaadistani. Noi nyt löyty ikea-kasseista. Kyllä, olen joutunut tekemään vääryyttä kengille ja säilyttämään niitä Ikean kasseissa. Eli nyt ymmärrätte miksi vaatehuoneen rakentaminen uusiksi on tärkeää. Pitää saada kengille säilytyspaikka!!! Vaatteille tietysti. Laitan tulevaisuudessa päivitystä muustakin sisällöstä.
 
Kaippa mä eksyn nyt vähäksi aikaa tenttimateriaalin syövereihin. Olis viimeinen pääainekurssin tentti...eli pakko päästä läpi jos haluan valmistua! Palaillaan ruokapäivitysten kanssa!

-Johanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!