Sivut

Sormus unelmia

Päädyin kesken lukemisen haaveilemaan kihla- ja vihkisormuksista. Olen kyllä miettinyt, että teetän uniikin sormuksen ainakin vihkisormuksen. Mulla on perhesuhteiden kautta mahdollisuus siihen, joten miksen käyttäisi hyväksen. Sekä uskon melkein kaikkien tuttujen ja sukulaisten odottavankin sitä.
Tässä kuitenkin kuvia upeista sormuksista, jotka kiinnittivät netissä huomioni. Pahoittelen, jos joku kuva on jonkun oma...olen hankkinut kuvia pitkin vuotta, enkä ole jostain syystä tallentanut lähdettä. Näin ollen en tiedä mistä kaikkialta kuvat on tullut haalittua. Ilmoitusta minulle niin poistan kuvan, jos toivotaan niin.


Tää olis upea, jos olis todella romanttiset häät. Näkisin tän kauniin pitsimekon kanssa. Mutta totuus on se, että sormusta pidetään loppuelämä. Tämä ei ole semmonen sormus, mitä osaisin pitää loppu elämääni. Olen kuitenkin melko moderni, vaikka romantikko olenkin.


Esko Lindroosin upeat sormukset. Olen miettinyt, että tollanen yksirivinen timanttisormus olisi upea kihlasormuksena.

Kuva symboloi vaan sitä, että haluan kihla- ja vihkisormuksen sopivan yhteen. Eikä niin kuin monet tuntuvat tekevän, että haluavat vain kaksi kaunista sormusta, jotka eivät lopuksi näytä kauniilta yhdessä.



Todella upea sormus!

Tämä olisi todella upea. En ehkä ihan suoraan tätä haluaisi, hieman muokattuna.



Olin ennen vastaan sitä, että timantti tulisi koholle, mutta toi oikeanpuoleinen on tällä hetkellä rakkauteni kohde!





Tai oikeastaan tää sormus on se, minkä haluan. Tää eroaa siitä aikaisemmasta, että tässä on timantteja koko sormuksen ympäri.









Olen haaveillut, että sormukseni olis keltakultainen. Tässä pari sormus keltakultaisena valkokultaisen sijaan.


Ovat kauniita keltakultaisena, mutta pakko myöntää, että upeampia valkokultaisena.

Tällaisia häähaaveiluja tällä kertaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!