Sivut

Miksi kaikki on näin vaikeaa..???

Kello on vaikka mitä ja mä täällä vaan pohdin elämää. Miksi kaikki menee tänä vuonna pieleen?? Miehen piti saada varma harjoittelupaikka kesätyöpaikastaan syksylle. No toisin kävi, tänään tuli pääkonttorista tieto, että tällaisessa taloudellisessa tilanteessa emme voikaan ottaa harjoittelijoita...prkl..nyt jäytää pelko, et mistä nekin rahat saadaan kasaan!!
Itsellä ei ole vieläkään mitään tietoa työstä..tää on todella ressaavaa..millä ilveellä ensi kuun jälkeen maksetaan laskut?? Vuokra? Kaikki?
Äiti jo tänään sanoi, et voidaan kyllä muuttaa niiden yläkertaan asumaan, jos tilanne menee todella pahaksi. Toivottavasti niin ei käy.

Kuva täältä

 
Huomenna pakko ottaa taas ohjat käteen ja alkaa oikein urakalla laittamaan hakemuksia eteenpäin. Aion ottaa vähän luovemman kirjoitustavan uusiin hakemuksiin. Nyt alkaa olla ihan pakko töitä. Edes jotain millä saisi laskut maksettua!


Kuva


Löysin rahan merkityksestä sattumalta artikkelin. Olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että vihaan sitä kuinka paljon raha vaikuttaa elämiseen: Artikkeli täältä

No nih, nyt on pakolliset uikutukset ja murheet rahasta jaettu. Elämä ottaa nyt muutenkin päähän. Tuntuu, ettei ihminen voi olla niin saamaton kun olen tällä viikolla ollut. Huikea saavutus oli tänään se, että sain makaroonilaatikon uuniin. Vau! Gradu ei ole edennyt mihinkään ja työhakemuksia lähetin pyöreän nollan! No onneksi sain isännöitsijän vihdoista viimein kiinni. Menen perjantaina hakemaan tarvittavat kaavakkeet, että saan anottua yleistä asumistukea. KELA, kun ei enää maksa mulle opintotukea. Olen opiskellut liian paljon ;)... Sitten pitäisi perjantaina mennä vielä samalla reissulla käymään TE-keskuksessa. Ne selvittää onko mun opinnot enää päätoimisia eli olisinko oikeutettu työttömyystukeen..hope so...et saa edes jostain rahaa ennen kuin tärppää!

Mistä tulikin mieleen, et mulle saa tänne ilmoitella jos on hyviä ehdotuksia tienaamiseen, työpaikkoja yms..olen avoin kaikelle mistä saa rahaa ;) ( en sitten ihan kaikelle...heh..)

Kuva

Treenaaminenkin tökkii..mä en tajua miks. Olen omasta mielestäni erittäin motivoitunut, mutta silti perse jämähtää mieluummin sohvalle kuin hyppää kuntopyörän päälle. Ruokavaliokin on ihan hakusessa, vaikka senkin suhteen luulin olleeni motivoitunut. Miten mä saan tän muuttumaan????
Eihän tässä siis auttais kun itsensä niskasta kiinni ottaminen. Pakko asettaa, jotkut selvät tavoitteet itselleni, ihan jokaisessa elämäni osa-alueessa. Joo..sen mä teenkin. Se on mun seuraava ja ensimmäinen tehtävä..pakko tehdä aikataulu ja suunnitelma asioista. Ei ne muuten onnistu ja ei niiden toteutuminen muuten tunnu hyvältä. Mä laitan tänne sitten näkyviin mun aikataulutusta! Joo näinhän mä teen! Tulipas hyvä mieli, kun sain teille purnata...ja anteeksi avautuminen..miehen kanssa ei ole tänään voinut jutella..se on niin pettynyt tosta harjoitteluhommasta ja paniikissa, että mistä tuloja. Itse yrittänyt olla positiivinen, vaikka syvällä sisimmässäni olen ihan paniikissa.

Sitten tätä viikkoa on värittänyt migreenikohtaukset. Mahtavat johtua kahdesta asiasta: kuukautiset ja stressi. Olen kova kärsimään päänsärystä, joten mikään uusi juttu ei ole kyseessä. Ongelmana on se, että mun migreenilääkkeet on loppu ja resepti on kans loppu. Pitäisi siis päästä lääkärille uusimaan ne..ei vaan ole tällä hetkellä lääkäriä missä uusia..Olen näitäkin kaikkia lääkärikäyntejä yms lykännyt, et jos sais työterveyslääkärin tai ainakin palkkaa millä maksaa. Lääkärissäkäynnit ja noi lääkkeet kun ei ole mitään ilmaisia. Olen saanut ihan uusia oireitakin migreeniin liittyen. Olen menettänyt vasemmasta silmästä näön aina ennen kohtausta...iskenyt sen suhteen aina pieni muotoinen paniikki. Alankohan olla liiaan stressaantunut? (artikkeli: 10 myyttiä migreenistä , jos kiinnostaa)

Kuva
Paras apu lääkkeiden ja levon lisäksi on ollut ehdottomasti piikkimatto. Se rentouttaa lihaksia, varsinkin niska-hartiaseudun lihaksia, mitkä lisäävät migreenikohtausten määrää sekä voimakkuutta. Suosittelen kaikille rentoutumiseen piikkimattoa..mulla on vielä piikkityynykin. Ihan loistava parivaljakko!

Mä lisäilen kuvaa mun piikkimatto-tyyny -yhdistelmästä huomenissa..kai mä katon ton viikonlopulta Kova laki -jakson loppuun ja kömmin rakkaan viereen. Ehdin nukkua edes pari tuntia ennen kuin meidän kello soi! Palaillaan huomenissa...tai tänään aamulla, kuhan heräilen!

KAUNIITA UNIA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!