Sivut

Blogin tuunailua: Apua kuvankäsittelyyn!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3988119/?claim=shqz7jxpkju">Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>

Mä yritän kehittää tätä mun blogia ja tutustua muutenkin blogikirjoittamisen ihmeelliseen maailmaan. Eksyin tonne Bloglovin' sivuille ja kokeilen nyt josko saisin oman blogini sinne listoille...

Auttakaa mua ja kertokaa hyvä kuvankäsittelyohjelma. Haluaisin muokkailla kuviani ja tehdä niistä kokoelmia. Nyt ne on vaan tylsiä suoraan kamerasta siirrettyjä kuvia..en tykkää. Kateellisena katselen muiden bloggaajien ihania kuvia yms..auttakaa!!

Ja tarvisin apua vielä, kun kaikilla on ihania kuvia..missä on esimerkiksi teksit..Haluan sinun jättävän viestiä yms...mistä semmosia saa yms...auttakaa! Olen ihan onneton tän visuaalisuuden kanssa. Haluan, että mun blogi olisi houkutteleva.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!