Sivut

Vaatehuone vol.1

Vaatehuoneen tyhjennys, osa 1:

Heipsan ja anteeksi, etten ole viikonloppuna päivitellyt blogiani. Viikonloppu vierähti ihan uskomattoman nopeasti. Olin ihan mielettömän väsynytkin kaiken lisäksi koko viikonlopun.
Mutta aloitin eilen meidän vaatehuoneprojektia tyhjentämällä sitä pikku hiljaa.

Tämän näköinen vaatehuone oli, kun aloitin:


 
Mä olen kyllä säännöllisesti siivonnut vaatehuonetta, viimeksi 2 viikkoa sitten. se kuitenkin aina tulee yhtä sekaiseksi, koska millään tavaralla ei ole omaa paikkaa ja mitään ei löydä sieltä kunnolla. Ja myönnän, et yksi syy on se, että mulla on ihan LIIKAA tavaraa!!



 
Kaikki tila pitää ottaa hyötykäyttöön. Noi on tosi käteviä noi Ikean Enudden -ovinaulakot. (Kuva ) Meillä on makkarin ja kylppärin ovessakin sellanen.
Meidän asunnon suurin ongelma on se, että tässä 60 m2 asunnossa ei ole yhtään kaappia. Eli kaikki säilytettävä tavara on pidettävä tossa pienessä vaatehuoneessa. Sitten vaatehuoneen hyllyt on nyt sellaset, et ne romahtaa ihan just. Sen takia siis ryhdyimme vuokraisännän luvalla rakentamaan vaatehuoneen säilytysratkaisuja uudelleen.
Mä päivittelen tän projektin kulkua tässä pikku hiljaa. Olen loppuviikon tällä viikolla pois, kun on tentti perjantaina ja sitten tentin perään hautajaiset. Palailen kotiin varmaan vasta lauantaina, joten en usko vaatehuoneprojektin etenevän ennen viikonloppua suuresti.
 
Päivittelen lisää, kun projekti etenee..hitaasti mutta varmasti. Pitää kuitenkin tenttiin lukea, gradua tehdä sekä perus arkirutiinit suorittaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!