Sivut

Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa!

Heippa,

en tiedä mitä on tapahtunut, mutta olo on kuin uudesti syntynyt!
Olen jälleen löytänyt itseni!

Kuva

Olen päässyt kiinni jälleen arjen rytmeihin. Olen mennyt ajoissa nukkumaan, syönyt säännöllisesti sekä urheillut. Joulukuu ja alku tammikuu on mennyt jotenkin sumussa. Hieman joka masentunein fiiliksin. Kadotin itseni työkiireiden alle.
Stressi on huono kaveri. Ainakin minulla. Se lamaannuttaa. Tällöin kaikki tuntuu elämää suuremmilta. Ihan pieni asia, kuin nukkumaan meneminen oli minulla pari kuukautta ylitsepääsemätöntä. Itsensä liikkeelle saaminen oli lähes mahdotonta!

Kuva

Nyt on töissä ollut normaalia. Eli ei ole tarvinnut juosta paikasta toiseen ja olo töistä lähdessä ei ole se, että miljoona deadlinea painaa päälle. Tuntuu, että olen ajantasalla töistäni ja muutenkin elämä on hallinnassa. Tämä tunne on ihana! En halua, että taas kadotan tämän!
Ai, että kuin salilla käyminen tuntui taas tällä viikolla mahtavalta. Se vaan on niin mun juttu. Vaikka kyllä mä jo vähän pelkään seuraavaa tapaamista PT:ni kanssa. Hui..ei tule olemaan herkkua. Kunto on kuitenkin keväästä huonontunut. Ei se kunto sieltä kohene, jollei se tunnu ikävältä! Eikö?

Kuva

Todiste siitä, että olen taas sosiaalinen oma itseni, on, että olimme eilen hyvän ystäväni kanssa pitkästä aikaa Helsingissä istumassa iltaa. Lähdettiin suoraan töistä palkkapäivän kunniaksi. Ai, että teki hyvää ja ruoka oli niiiiiiiin hyvää! Suosittelen lämpimästä Töölö Sävel Finbistroa! Hyvän seuran ja mukavan fiiliksen kruunasi todella ystävällinen henkilökunta!

Tällaista herkkua söin!
Tällaiset irtiotot arjesta tekevät pääkopalle niin hyvää. Olin niin uskomattoman hyvällä fiiliksellä koko loppuillan eilen, Leivoin vielä parmankinkkupiirakkaa sekä mokkapaloja, kun veljeni tulee tänään tyttöystävänsä kanssa käymään...minun pitääkin mennä nyt kattamaan pöytää, koska he tulevat hyvin pian. Halusin vain tulla jakamaan teidän kanssanne tämän hyvän fiiliksen!

Ihanaa lauantain jatkoa kaikille tasapuolisesti!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!