Sivut

Ystävyyden voima

Heippa,

takana on aivan ihana viikonloppu!
Viikonloppu sisälsi myös ei niin ihania hetkiä, mutta päällimmäinen tunnelma on positiivinen.
Todella rakas ystäväni sai elämänsä miehen Uutena Vuotena, kun he sanoivat tahdon toisilleen. Hääpäivää oli todistamassa ydinperhe.
Päätimmekin ystäväni siskon kanssa, että kyllähän nyt "polttarit" jokainen morsian ansaitsee, vaikka menisi naimisiin kuinka hiljaisuudessa :D

Järjestimmekin "polttarit" ystävälleni viime lauantaina. Polttareista ei sen enempää, mutta kyseinen päivä muistutti itseäni jälleen kerran kuinka tärkeitä ystävät ovat. Erityisesti ne ystävät isolla Y:llä. Tällaisia ihmisiä ei tarvitse olla kuin yksi ja tunnet olevasi maailman tärkein ihminen. Itselläni on ilo omistaa Ystäviä muutama kappale. Heille uskallan  näyttää hyvät ja huonot puoleni. He ovat aina valmiita tukemaan. Nauramme ja itkemme yhdessä. Välillä ei edes tarvita sanoja. Voi olla vaan hiljaa yhdessä ja toinen tietää mitä toinen ajattelee.




Elämässäni on myös paljon ystäviä, jotka eivät tunne minua läpikotaisin, mutta ovat minulle kuitenkin todella tärkeitä. Olen aina onnistunut löytämään lähelleni ihania ihmisiä. Toiset ovat jo matkastani kadonneet, mutta suurin osa on edelleen mukanani.
Elämä olisi niin tyhjää ilman ystäviä!



Itse huomaan ystävyyden tärkeyden itseinhokohtauksien aikaan. En voi olla niin ällöttävä ja kamala, koska niin moni ihana ihminen haluaa olla osa mun elämää! Tällä hetkellä erityisesti painiskelen painon ja sen tiputtamisen vaikeuden kanssa. Se on rankkaa, mutta ystävät antavat uskoa itseeni. Kyllä mä tän selätän!


Kuva

Aviomieheni ei pidä siitä, että puolisoa kutsuu parhaaksi ystäväkseen, mutta en voi sitä kieltää, kyllähän se rakas aviomies sitä minulle on!
Ymmärrän, että emme ole pelkästään toistemme ystäviä, mutta vain yksi ihminen puolisoni lisäksi tuntee minut niin läpikotaisin. Hän myös on se, joka aina jaksaa fanittaa ja kannustaa minua! <3
Jottei tämä postaus menisi kokonaan mieheni hehkuttamiseen, lopetan tämän toteamalla:

KIiTOS KAIKKI IHANAT YSTÄVÄNI, ETTÄ OLETTE OLEMASSA JA OSA MINUN ELÄMÄÄNI!!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!