Sivut

Viikonloppua, vaatehuoneprojektia vol. 3 ja lokakuun alkua...

Lupasin viime vikolla, että kirjoittelen jo viikonloppuna. Toisin kävi, kun kone sekoili ja heitti kaikki mun blogipohjan asetukset ihan sekasin..ja nyt olen yrittänyt pari päivää korjailla ulkonäköä..mutta vieläkin kone temppuilee. Eli ehdotuksia otetaan vastaan, millaisia muutoksia te haluatte?

Viikonloppuun. Perjantaina ei kuulunut vielä työpaikasta muuta kuin ilmoittavat keskiviikkona kenet valitsevat. Näin ollen siis huomiseen odotellaan. Ehkä tästä jännityksestä sairastuin. Mulla on hiukan kuumetta ja kurkku kipeä. Ei kiva :( Mutta menee nyt toivottavasti ohi ennen kuin jos työt alkavat. Perjantaina olin taas kotikulmilla Hämeessä ja näin vanhoja opiskelukavereita ystäväni luona. Tuntu tosi oudolta, kun kaikilla opiskelukavereilla on jo lapsia ja mä olin ainut kenellä ei ollut. Kaksi niistä on ollut jo pidempään naimisissa ja kaikilla on omat omakotitalot yms. Mä edelleen kitkutan opiskelijan tuloilla, just ja just on varaa maksaa vuokra. Mut siis ne on mun opiskelukavereita mun ensimmäisestä opiskelupaikasta. MÄhän olen siis suorittanut amk-tutkinnon ja nyt pian myös kokonaan yliopistotutkinnon. Eli kaksi tutkintoa plakkarissa ja kolma tulossa.

Oli kuitenkin todella ihanaa nähdä ystäviä, mut aika menee aina niin nopsaa, että myöhästyin sitten junastani ja äiti melkein myöhästy mun takia omista menoistaan. Selvisin kuitenkin perjantaina sitten vähän myöhempää kotiin.

Lauantaina jatkettiin meidän vaatehuoneprojektia ja se on nyt niin kuin melkein valmis. Enää asettelen tavaroita sinne harkiten takaisin, vaikka tekis mieli pistää kaikki sinne heti takasin. Ostellaan sitten pikku hiljaa sinne Ikeasta erilaisia laatikoita säilytystarpeiden mukaan. Laitan kuvaa, kuhan saan kaikki tavarat sinne omille paikoilleen.

Sitten lauantaina jatkettiin meidän lauantai-illan salaattiperinnettä. Tällä kertaa vuorossa oli kana-pastasalaatti. Ohje löytyy tuolta ruokaohjeita välilehdeltä. Tässä vähän kuvaa:

 
 

Syötiin salaatin kanssa niin kuin aina ennenkin ihanaa auringonkukansiemen leipää ja Pirkan Italian yrtit -tuorejuustoa. Se on niin herkkua, että suosittelen kaikille! Jälkkäriksi meillä oli salaatista ylijääneitä viinirypäleitä:


Viime viikonloppuna jäi kans laittamatta ruuasta kuvaa. Me, kun ei tehty salaattia...vaan tortilloja..en saanut oikein kunnon kuvaa napattua, kun oli niin kamala nälkä:


Laitoin tonne välilehdelle myös mitä me yleensä käytetään täytteenä. Ihan vaan vinkkinä. Mä niin rakastan tortilloja. Ja niihinhän voi laittaa täytteeksi ihan mitä vaan kaapista löytyy!

Viikonloppu meni kirppiskamoja tsiikaillessa...siis kotona. Nyt oli hyvä syy käydä taas kaikki vaatehuoneen tavarat läpi. Varasin pöydän..saan sen vasta ensi viikon torstaina. Ensi viikon tiistaina saan kuulla pöytänumeron niin pääsen hinnoittelemaan tavarat valmiiksi. Osaa mieskin sitten käydä viemässä lisää tavaroita. PItäkää peukut pystyssä, että kauppa käy ja saadaan vähän ylimääräistä säästöön.

Olen pahoillani, että mun päivitykset on viime aikoina olleet vähän sisällöltää löyhiä..en ole oikein kunnolla ehtinyt surffailemaan ja keskittymään, kun toi töiden haku ja gradun muokkailu on vienyt kaiken ajan. Mutta pian varmaan riittää edes viikonloppusin aikaa, kun saan työn eteenpäin. Jouluun asti, kun jaksan niin sitten saa kouluhommat vähäksi aikaa jäädä ;)

Josta tuli mieleen, että pitää alkaa vääntämään tämän viikon saksan ainetta, että ehdin lähettämään sen ystävälle tsekattavaksi kans. Noi arvosanat ei oo kovin hääppöisiä ollut, mut kuhan saan kurssin läpi ja opintopisteet kotiin.

Joten ihanaa lokakuista tiistaita..on niin pirun pilvistä, muuten ulkona on kaunista, kun puissa on upeat väritä. Loppuun kuva vanhempieni luota tuomistani syyshortensian kukista..kuivatan ne ja laitan isoon maljakkoon:

 
-Johanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!