Sivut

Posti piristi...

Eilen oli mukava päivä postin tuomisten osalta. Ensin tuli ihan lehti MAKU...siinä oli vaikka mitä ihania herkkuja, joita odotan pääseväni kokeilemaan. Pitäisi nyt tärpätä sen työn suhteen, jotta olisi kaupasta varaa ostaa extrajuttuja.



Maku-lehden lisäksi posti toi paketin. Olin ihan yllättänyt, koska en ole tilannut mitään ikuisuuteen.


Jännityksestä innoissani avasin paketin. Ja sisältä löytyi:


Olin päässyt mukaan kokeilemaan LV:n uusia tuotteita. Tuli ihan parhaaseen aikaan, kun mulla on juuri loppumassa kaikki meikinpoistoaineet ja naamarasva yms.

Paketti sisälsi: Kasvovoide 24h, puhdistusemulsio, kuorintavoide ja kasvovesi. Kaikki on herkälle iholle, mikä mulla juuri on. Kasvovoidetta pääsin jo eilen kokeilemaan ja tuntu tosi ihanalta. Oli kunnolla koskeuttava, mutta samalla ihanan kevyt ja nopeasti imeytyvä. Suosittelen jo yhden käyttökerran jälkeen.

Mutta mä jatkan opiskelutehtävien parissa...mukavaa torstain jatkoa!

-Johanna-

1 kommentti:

  1. Mullekin on joskus tullut Maku-lehti jonkin aikaa. Sitten siihen kyllästyy kun huomaa, ettei kuitenkaan kokeile kovin montaa reseptiä. Mutta kyllä se piristää kun se postilaatikosta löytyy.

    satunnainen lukija

    VastaaPoista

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!