Sivut

Viikonlopun satoa

Lauantaina ei jatkunut jo melkein perinteeksi jatkunut salaatti-ilta, vaan teimme vähän meksikolaista herkkua: tacopaistosta..tai miksi sitä haluaa nimetä! Ohje löytyy ruokaohjeita välilehdeltä.


Ihan sika hyvää..vielä vähän hyvää juomaa kylkeen ja viikonlopun ruokanautinto oli taattu. On ollut viikolla niin kiire, ettei olla miehekkeen kanssa yhtään ehditty nauttimaan toistemme seurasta. Nyt onneksi illalla siihen oli mahdollisuus. ....tai olis ollut..mulle iski ihan kamala migreeni, joten se siitä hempeilystä. Mentiin melko ajoissa nukkumaan ja sunnuntai menikin sitten perinteiseen sunnuntaiseen tapaan eli NOPEASTI!..Käytiin me nopsaan Ikeassa ja mukaan tarttu, mitäs muuta kuin kynttilöitä pimenevien iltojen iloksi:



Olen jo ihan joulutunnelmissa..siksi noi numerokynttilät odottamaan adventtia ;)...en tiedä mikä muhun on mennyt, mutta olen suunnitellut jo kovasti joulun sisustuksia joululahjoja. Meinaan tehdä tänäkin vuonna mahdollisimman paljon itse lahjoja. Viime jouluna kudoin kaikille villasukat ja äidille ponchon.

Mentiin kuitenkin sinne Ikeaan etsimään valkoisia rottinkikoreja eteiseen hattuhyllylle. Meillä on jo kaksi koria ja pitäisi niiden seuraksi saada ainakin yksi kori lisää, että kaikki mun huivit yms. mahtuu. Ei löytynyt. Pitää siis kärsiä ja yrittää saada tila riittämään.
Kertokaas mistä mun kannattais uusia koreja etsiä?

Mut takasin viikonlopun ruokiin..tehtiin eilen sitten vielä mustapekkakerma-perunoita. Ne on mun miehekkeen herkkuja. Niiden kanssa paistettiin kananrintaleikkeet. Nam..oli hyvää. Ohje löytyy taas tuolta välilehdeltä.


Mutta kai mä jatkan työhakemusten tekemistä...huomenna olisi edessä taas yksi haastattelu. Pitäkää peukkuja!

-Johanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!