Sivut

Mä olen niin kyllästynyt

Tuli ehkä vähän turhan ärhäkkä otsikko ..sori siitä.
Mut olen niin väsynyt ja turhautunut meidän kodin tavarapaljouteen.
Miten sitä voikin olla näin paljon, vaikka ollaan vielä köyhiä opiskelijoita?
Mä kyllä aina selittelen meidän tavara paljoutta juuri sillä, että ollaan opiskelijoita; Ei raski heittää mitään pois, kun ei ole sitten varaa ostaa uutta, jos vaikka kaipaakin. Blaah...mikä tekosyy!

Siis rehellinen ja ainut syy on se, että mä aina kiinnyn tavaroihini. Miten te muut ootte osannut heittää tavaroita pois?
Kirppikselle olen nyt kolmeen otteeseen kantanut tavaroita. Nyt viimeksi ei kyllä oikein mennyt mitään. Ja sekin sitten turhauttaa, kun kämppä on hävityksen kauhistus, kun niitä kirppiskamoja pitää hinnoitella, lajitella yms.

Kertokaa mulle vähän vinkkejä miten pääsisin eroon meidän tavarapaljoudesta????!!!
Apua siis tarvitaan.

Mikään ei ole niin ärsyttävää, kun mennä väsyneenä pitkän työpäivän jälkeen kotiin. PItäisi ottaa tenttikirja tai gradu työn alle, mutta mitään muuta ei siinä tilanteessa näe kun kaaosta...tavarat sekaisin yms..liikaa tavaraa, ja millään ei ole omaa paikkaa...eihän siinä saa luettua, mutta ei myöskään siivottua. Sitä vaan masentuu ja väsähtää entisestään. Tuntuu että taas kaikki kaatuu päälle!
Ei ole aikaa eikä energiaa mihinkään, mut kaiken haluaisi hoitaa hienosti!

Jos viikonloppuna saisin uudet verhot ikkunoihin!

Mukavaa torstain jatkoa!

- Johanna-

P.S Onneksi aurinko paistaa ja postissa odottaa paketti kenkiä Zalandolta, jotain kivaa siis odottaa kotona!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!