Sivut

Nyt olis vuorossa Sokos...

Pääsin just kotiin Helsingistä. Olin taas kerran haastattelussa. Pitäkää siis peukkuja, josko tällä kertaa nappaisi. Haastattelu meni ainakin hyvin, mut niinhän en aina kai menee. Ainakin omasta mielestä! Vai mitä kokemuksia teillä on haastatteluiden onnistumisista?

Kävin sitten kuluttumassa aikaani junaa odotellessa Sokoksella. Siellä on juuri meneillään 3+1 päivät. Olisin niin halunnut täydentää kosmetiikkavarastoani, mutta rahavarat on niiiiiin niukat, että oli pakko jättää tällä kertaa väliin. Suosittelen kyllä kaikille menemään paikan päälle. Olen tehnyt itse Porin Sokoksella aina loistavia löytöjä juuri 3+1  päivien aikaan. Monesti olen joululahjatkin ostanut sieltä ihan superhalpaan hintaan!


Kävin maanantainakin Sokoksella pyörähtämässä samalla tavalla haastattelun jälkeen, kun odottelin junaa. On muuten ihan paras sijainti Helsingin Sokoksella. Tulee usein käytyä siellä, kun junaa odottelee. Kävin siellä sisustusosastolla ja lista tulevista hankinnoista..tai niistä mitä haluan kasvoi ihan mielettömän suureksi. Etsin kovasti puisia valkoisia sisustuskirjaimia. Olen kyllä hyvät löytänyt jos Stockmannilta, mutta en jostain syystä ole niitä vieläkään raskinut ostaa. Ostan heti, jos työpaikka löytyy! Tarkostus olis ostaa kirjaimet J & V...Vai voitteko suositella jotain toista paikkaa ostaa kauniita kirjaimia?





Mutta siis miksi päätin nyt kirjoitella Sokoksesta noiden 3+1 päivien lisäksi on se ihana yllätys, että vihdoinkin Sokoksen verkkakaupassa on mahdollista tilata myös sisustustavaroita yms!!! Olen ihan innosta piukeena asiasta! Ihan kaikkea ei vielä sieltä löydy mutta vaikka mitä kivaa kosmetiikan lisäksi! Oletteko muuten jo tilanneet Sokoksen verkkokaupasta jotain? Mitä piditte?


Kaikkien hankintojen ihan kärjessä on kunnon järkkärikamera!!Haluan saada otettua makeita kuvia. Oppia kuvaamista ja saada teille lukijoillekin visuaalisesti kaunista sisältöä! Voisittekin kertoa mulle suosituksianne hyvästä kamerasta tai mitä ominaisuuksia kamerassa ainakin kannattaa olla? Olen kuitenkin aika amatööri kuvaamisen suhteen. Haluan kuitenkin oppia ja alkaa ottaa kuvia.

Huoh..pitäis kai mennä ottamaan pienet unet, kun viime yönä ei tullut kauheasti nukuttua. Kumpaakaan meistä ei jostain syystä väsyttänyt, joten pyörittiin varmaan neljään asti sängyssä ja kuudelta soi kello. Eli vähän väsy painaa. Sitten pitäis lähteä puoli viideltä reissun päälle. Ensin Mäntsälään ja sielä äidin kanssa taas kohti Hämettä. Menen huomenna ystäväni luo kaksosia katsomaan ja näen samalla vanhoja opiskelukavereita ja heidän lapsiaan. Olen siis ainut lapseton...ainakin toistaseksi. Jos nyt ensin työ ja sitten naimisiin!

Mut mä menen nyt unille..Kirjoittelen taas viikonloppuna!

 
-Johanna-

1 kommentti:

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!