Sivut

Tällä kertaa Ellosta..

Heippa

Ja syvät pahoittelut taas kerran, että viikko on kulunut ilman postausta. Olen ollut hyvin kiireinen töiden haun ja gradun parissa. Gradu alkaa näyttämään pikku hiljaa valmiilta. Lähetän sen vielä isälle luettavaksi sisällön osalta ja äidille kieliopin osalta. Ettei ainakaan tyhmien virheiden takia tule huonompi arvosana. Tämän jälkeen työ olisi tarkoitus lähettää ohjaajalle. Pitäkää siis peukkuja, et saan työn kasaan viikonloppuna.

Tällä viikolla olen muutenkin juoksenut KELAssa ja TE-toimistossa selvittelemässä mitä etuuksia ja avustuksia saisin..sais edes noi laskut maksettua nyt siltä ajalta, kun ei töitä näy. Olen kyllä viime viikkoina käynyt usein työhaastatteluissa, mikä on aina positiivista. Maanantaina on taas yksi. Hieman jänskättää vaan se, että kaikissa töissä on melko pieni palkka, mutta on kai se parempi kuin ei palkkaa ollenkaan!

Mä tässä kuitenkin eksyin telkan ääressä surffailemaan Elloksen ihmeellisessä maailmassa...listailen tähän nyt suosikkejani:

Takit:










 
Onneksi tää haaveileminen on ilmaista. En tiedä...koskakohan sitä olis varaa ostaa jotain..nyt rahat menee ruokaan ja laskuihin kuten netti, sähkö, auto, kännykkä yms...
Sorry, mä en tajua miks noi kuvat tuli noin pienenä ..anteeksi..ja siis tää kone ei jaksa nyt ladata noita kuvia..joten lisäilen muuta kuin takkeja huomenissa...anteeksi..tän piti olla hyvä postaus mut jäi lyhyeksi...jatketaan huomenna..tunnelmallista perjantai-iltaa teille kaikille!

-Johanna-

4 kommenttia:

  1. Tulin vastavierailulle!

    Tsemppiä gradun kanssa. Minä vasta aloittelen sitä projektia, mutta voin vaan kuvitella noiden viimeisten rutistusten ärsyttävyyden.

    Minä bongasin noista takeista heti nuo keltaiset. Harmi, etten tänä vuonna tarvitse uutta takkia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, kun tulit.
      Tsemppiä itsellesikin gradun kanssa ahertamiseen. Mä alan olemaan jo loppusuoralla, mutta paljon on vielä stressiä ja aikatauluista kiinni pitämistä!

      Poista
  2. Onnea haaveiluun ja graduun! Kannattaako kosintaa odottaa, moderni nainen kosii itse!!

    PS: Minusta tuo ruusunlehtitausta pitäisi vaihtaa yksiväriseksi. Se vaikeuttaa blogin lukemista, vaikka onkin kaunis ja suloinen.

    Uusi lukija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos palautteestasi! Olet ensimmäinen palautetta antanut..jee!!
      No tottahan se on, että voishan sitä kosasta itse...mies on vaan kertonut haluavansa kosia..ja olen kai siinä mielessä aika perinteinen. Ongelma ei ole se, etteikö oltais menossa..vaan siinä et mä haluaisin NYT..mies voi vielä hetken odottaa ;)

      Otan vinkistä vaarin ja muutan taustan yksiväriseksi, kuhan ehdin tässä paneutua muokkailuun! Toivottavasti silti jatkat blogini lukemista, vaikka tausta ei heti vaihdu!?

      Mukavaa syksyisen tiistain jatkoa!

      Poista

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!