Sivut

Must Have vol. 1 : Louis Vuitton, Monogram Huivi/Shaali

Heippa ihanaiset!

Juhannus tuli ja meni.
Oliko teillä rentouttava jussi?

Itselläni ainakin oli ja juuri parhaillaan nautin ensimmäisestä lomapäivästä! Minulla ei ole kuin tämä viikko ja siitäkin osa on palkatonta. Onneksi voin pitää edes palkatonta nyt, kun mieheni on saanut myös töitä.
Rahatilanteen parantuessa olenkin sallinut itseni haaveilla asioista, jotka ovat olleet todella kauan unelmissani.
Niistä ensimmäinen hankintalistalle pääsi Louis Vuittonin Monogram huivi.


Olen jo pitkään ollut rakastunut kyseiseen huiviin. Olen vain sulkenut haaveet mielestäni, koska köyhänä opiskelijana moisiin merkkituotteisiin ei ole budjetissani ollut varaa! Nyt, valmiina ekonomina, voin ehkä pikku hiljaa löytää tililtäni rahaa sen verran, että tällaiset haaveet on mahdollista toteuttaa!

Mitä te tykkäättee kyseistä huivista? Omistatteko itse huivin? Minkä värisenä? Itse haaveilen siniharmaasta, mutta tuo pinkki houkuttaa myös! Vai olisiko beige käytännöllisempi?




Olen päättänyt sallia tämän hankinnan itselleni valmistumislahjaksi. Veljeni osti minulle jo uuden lompakon, joten sitä en sitten hanki itselleni :)
Joudun kuitenkin hieman odottamaan ja säästämään tämän ostoa varten. Aion kuitenkin ennen syksyn kylmiä ilmoja huivin hankkimaan. Olisiko kenelläkään hyviä vinkkejä mistä tämä kannattaisi ostaa?

Mukavaa maanantain jatkoa teille. Minä jään tänne haaveilemaan syksyn viilenevistä ilmoista, jolloin voin kiepaista Vuittonin huivin kaulaani :)



P.S Kuvat Google kuvahaun kautta. Jos olen kopioinut, jonkun omia kuvia luvatta, ilmoittakaa niin poistan kuvan.

2 kommenttia:

  1. Oletko jo löytänyt Vuittonisi ja mistä ostit? Minä myös haaveilen monogram shaalista ��

    VastaaPoista
  2. Hei Anonyymi,
    En ole vielä hankkinut Vuittoniani.
    En ole vielä ihan varma minkä värisen haluan ja muutenkin ajattelin siirtää ostamista syksymmälle. Tässä on tällä hetkellä niin paljon rahanmenoa.
    Päivittelen tänne blogiini kyllä heti, kun shaalin ostan ja mistä sen lopulta ostin!
    Ilmoittele sinäkin, jos ehdit ensin!

    VastaaPoista

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!