Sivut

Keväisiä sisustushaaveita

Heippa,

kotimme väritys on tällä hetkellä melko neutraali.
Pidän kovasti väreistä, mutta vuosien saatossa olen tajunnut, että neutraalit ja valoisat värit, kuten valkoinen ja harmaa miellyttävät minua. Kotimme koostuukin valkoisista ja harmaista elementeistä. Ne rauhoittavat minua. Huomaan kotiimme astuessa, että kaikki stressi katoaa ja rentoudun.


Auringon paiste ja ensimmäisten keväisten värien saapuessa kauppohin, olen huomannut vaaleanpunaisen värin kutkuttelevan mielessäni.
Se toisi mielestäni loistavaa raikkautta kotiimme.

En aioi kotia vaaleanpunaisella kuorruttaa, vaan tuoda muutaman valopisteen. Pari sohvatyynyä raikastamaan meidän tummaa sohvaa.


Kaikki kuvat H&M

Olen myös miettinyt, että uskaltaisinko laittaa keittiöön vaaleanpunaiset ohuet ja läpikuultavat verhot? Onko ne liian karkit?

Kaikki kuvat Ellos.fi

Pakko vielä rauhassa miettiä, onko vaaleanpunainen se väri mitä tuon kotiin vai olisko se joku muu?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!