Sivut

Kampaukseni kaasona

Otetaan tämmönen huomiota herättävä punainen nyt väriksi.
Lupailin aikasempaa tänään päivällä, että kirjoittelen ja lisäilen kuvia kampauksista tänään illalla. Eli perjantaina olisi tarkoitus mennä kampaajan kanssa neuvottelemaan millaisen kampauksen saan ystäväni häihin.
Tässä muutamia malleja joita olen miettinyt,






Jotain siis tollasta rentoa nutturaa olen ajatellut. Eli ehkä vähän kiharaa ja siitä sitten luonnisen näkösesti kiinni. En oikein tiedä mikä olisi paras vaihtoehto. Haluan vaan, että kampaus pysyy hyvännäköisenä koko päivän. En usko, että ehdin paljon sitä parantelemaan, kun aika menee morsianta auttaessa ja muutenkin ohjelmista huolehtimiseen yms.

Mekko pitäisi vielä löytää. Morsiammella ei ollut mitään tiettyjä vaatimuksia mekolle ja värille. Itse olen ajatellut pitkää ja hyvin laskeutuvaa kangasta olevaa. Olen vaaleatukkainen, mutta ihoni on tummahko, joten minulle sopii melko voimakkaat värit. Olenkin miettinyt tämän kesän hittiä eli laventelin ja sähkösinistä mekkoa tai sitten voimakkaan keltaista. Häiden kutsut ovat vaalean kerman vaaleita, joten meinasin ensin hailukan keltaista mekkoa, mutta se ei sovi minulle sekä luin jostain hääetiketti ohjeista, ettei kaason mekko saisi olla liian pliisun värinen. Pitäisi kuulemma vältellä pastellisävyjä.

Perjantaina olisi tarkoitus treffata morsiamen ja toisen kaason kanssa ja lyödä hääpäivän ohjelma lukkoon sekä katsella kaason pukuja porukassa. Sekä kampaajan kanssa suunnitella kampaus.

Pitäisi alkaa pikku hiljaa miettimään puhetta tai elämänohjeiden antamista hääparille. Lisäisen niitä tänne viikonloppuna ja neuvoja saa antaa jos jollain on hyviä puheenrunkoja yms. ehdotuksia mistä hääparille puhua.

Lisäilen myös meidän polttarisuunnitelmaa tänne..eli nehän on kuukauden päästä edessä.

VIelä tähän loppuun muutama kampauskuva...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!