Sivut

Tavoitteet vuodelle 2014

Hei,

Kaikki muut asettivat tavoitteet tulevalle vuodelle jo vuodenvaihteessa.
Itse olen hieman hitaasti heräävä, joten nyt kevätauringon jo lämmittäessä olen herännyt talviunilta ja alkanut pohtimaan mitä haluan tältä vuodelta. Tai toisinsanoen mihin pyrin tämän vuoden aikana!?
Olen aina ollut tavoitekeskeinen ihminen. Ilman päämäärää olen hukassa.



Siksi johtaminen pääaineena oli minulle luonnollinen ratkaisu. Olen aina elämässä asettanut tavoitteen mihin pyrkiä ja sitten rakentanut eri vaihtoehtoja miten päästä tavoitteeseen. Eli vähän kuin yritys, jolla on visio. Saavuttaakseen vision yritys rakentaa strategian. Strategia muuttuu toimintaympäristön muuttuessa, mutta visio pysyy. Keinot päästä tavoitteeseen vai muuttuvat.
Näin on minunkin elämässäni ollut.







Tähän mennessä saavuttamiani isoja tavotteita:
  1. Ylioppilaaksi pääsy
  2. Kauppakorkeakouluun pääseminen
  3. AMK tutkinnon suorittaminen
  4. Parisuhteen löytyminen
  5. Vaihto-opiskelu
  6. Oman alan töiden saaminen/ uran aloitus
  7. KTM tutkinnon suorittaminen
  8. Kihlautuminen   

Tämän vuoden tavoitteet:

  1. Häät
  2. Elämäni kuntoon pääseminen
  3.  Terveellisestä elämästä elämäntapa
  4.  Uusi motivoimampi työ/ työnkuva
  5. Tasapainon löytäminen 
  6. Lapsen alkuunsaattaminen
Mites, oletteko te asettaneet itsellenne tavoitteita tälle vuodelle? Jotain isompia?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!