Sivut

Onni on.......oma Personal Trainer

Heippa,

Kuinka on viikko sujunut?
Onko viikonlopuksi ihania suunnitelmia?
Itsellä viikko on ollut vauhdikas.
Kuten olen maininnutkin olen alkuvuoden ollut FitFarmin superdieetin nettivalmennuksessa. Superdieetin antina oli muutama pudotettu kilo, useita kadotettuja senttejä ja energisempi olo.



Tunsin kuitenkin, etten ole täysin tyytyväinen superdieettiin. Tai sanotaanko sitä ei voi jatkaa loputtomiin ja huomasin väsähteneeni sen noudattamiseen. Asiaa pitkin mietin, miten saisin uutta puhtia treenamiseen. Deadline, kun lähenee kokoajan. Elokuun alku on pysyvä deadline.



Nyt monet jo otsikon perusteella arvaavatkin: olen hankkinut itselleni PERSONAL TRAINERin!!
Olen niin onnellinen ja innoissani. Meillä oli tänään ensimmäiset yhteiset treenit. Olen ihan loppu! Samalla kuitenkin todella onnellinen. Koko viikon olen ollut energisempi ja liikkuvampi. Tämä tuntuu hyvältä. Ja se mitä olen kaivannut urheilemisessani on, että saan jatkuvasti joltain palautetta kehittymisestäni sekä joku kannustaa minua puristamaan viimeisetkin energiat. Vanhana joukkueurheilijana kaipaan muiden seuraa ja esimerkkiä, jotta saan puristettua itsestäni kaiken irti.
Onko teillä samanlaisia tuntemuksia?

Nyt olen kuitenkin onnellinen oman PT omistaja!
Pitäkää peukkuja, että onnistun. Tämä on vähän niin kuin minun viimeinen mahdollisuus onnistua. En todellakaan jaksa enää olla ylipainoinen enkä myöskään suostu menemään NAIMISIIN näin isona..en todellakaan!



Nyt leipomaan mieheni ripille pääsyn kunniaksi suklaakakkua sekä voileipäkakkua.

P.S kuvat Pinteres

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!