Sivut

Muutoksia ilmassa

Hei,

Hyvää keväistä maaliskuuta kaikille teille lukijoille!
Osa onkin huomannut, että olen viettänyt blogihiljaisuutta (jälleen kerran). Se on johtunut siitä, että elämässäni on pitänyt pistää asioita tärkeysjärjestykseen sekä löytää kaikille asioille oma paikkansa.
Nyt alkaa kaikki asiat loksahtelemaan kohdilleen ja aikaa löytyy kaikelle minkä koen tärkeäksi.



Toiseksi olen pitänyt taukoa bloggaamisesta, koska olen miettinyt haluanko jatkaa? Jos jatkan, mitkä ovat tavoitteeni bloggaamisen suhteen? Mistä jatkossa kirjoitan? Miltä haluan blogini näyttävän?
Ensimmäiseksi olen nyt raikastanut hieman blogini ulkonäköä. Vieläkään se ei näytä siltä kuin mielikuvissani, mutta se vaatii hieman itseopiskelua bloginmuokkaamisesta yms.
Jatkossa aion teemoittaa bloggailuni hieman paremmin. Viime aikoina aiheeni ovat olleet hyvin pintapuolisia ja pomppineet aiheesta toiseen. Aion tähän saada aiempaa enemmän selkeyttä ja rakennetta.
Tavoitteita bloggaamiselleni en ole vielä asettanut. Tämä tuntuu vielä hyvältä ja minulla on vielä paljon opittavaa. Eli jatketaan niin kauan kuin tämä tuntuu hyvältä ja katsotaan mihin sillä päästään.

Aion jatkossakin lukea paljon muiden blogeja ja oppia niistä lisää!




Olen aktivoitunut sosiaalisessa mediassa laajemminkin. Nyt on blogillani oma Pinterest -tili sekä Instagram -tili. Elämääni ja haaveitani voi siis seurata reaaliaikaisemmin näiden applikaatioiden välityksellä. Kirjoitan myös edelleen tämän blogin lisäksi hääblogiani: Ikuisesti Sinun Tervetuloa lukemaan sitäkin!

Kuva


Toivotaan, että vanhat lukijat pysytte edelleen seurassani ja saan jatkossa lisää lukijoita. Te olette kuitenkin tämän kirjoittamisen suola! 

Iso ja lämmin kiitos siis kaikille lukijoille ja täällä piipahtaneille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!