Sivut

Kuukauden kauneudenhoitovinkki: Kuivaharjaus

Heippa rakkaat lukijat,

Kuuluuko teidän kauneudenhoitorutiineihin kuivaharjaus?
Itse olen aina ajoittain kuivaharjausta tehnyt, mutta aina se on kuitenkin jäänyt. Olen koko ikäni kärsinyt selluliitista enemmän tai vähemmän. Joka kerta olen todennut, että kuivaharjaus vaan on paras keino liikunnan ja ruokavalion lisäki selluliitin tuhoamiseksi.
Olen nyt uudelleen aloittanut kuivaharjauksen ja jo muutaman kerran jälkeen huomaan ihon kimmoisuuden parantuneen ja näkyvän selluliitin kadonneen.
En ole edes joka päivä harjannut, aina silloin kuin muistan. Parhaan tuloksen saisi kyllä jos jaksaisi aamuin illoin hieroa selluliitista kärsivät alueet.

Nämä ovat minun luottovälineeni kuivaharjauksessa. Voi myös käyttää muitakin välineitä, kuten pesukinnasta tai -harjaa.

Tässä kuva siitä, että kuivaharjauksen vedot tulisi suuntautua kohti sydäntä ja mahan kohdalla myötäpäivään.

Vauhtia selluliitille saa aikaan myös ronskisti puristelemalla ihoa. Tämä saa pakkautuneet kuona-aineet liikkeelle ja näkyvä selluliitti vähenee. Tämä voi sattua, jos selluliittia on paljon.

Mitkä teidän kokemuksenne ovat? Oletteko kokeneet kuivaharjauksen hyödylliseksi?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!