Sivut

Opiskeluiden pariin

En ole piiiiiiiiiitkään aikaan kirjoittanut mitää.
Olen ollut ihan loppu töiden ja kaiken stressin takia. Laihdutusprojekti on hieman jäissä...tai siis on se koko ajan päällä, mutta tavoitteet eivät ole olleet suunnitelmien mukaisia. 

Nyt olen kuitenkin päättänyt ottaa itseäni kunnolla niskasta kiinni ja jouluun mennessä on laihduttava 20 kiloa. Rakas ystäväni menee ensi kesänä naimisiin ja olen kaasona. En aio olla kaikissa kuvissa paksukaisena, vaan ensi kesään mennessä pitäisi olla painoa tippunut noin 40 kiloa. Eli työnsarkaa riittää, mutta kyllä se tästä.

Motivaatioruiskeen sain, kun katsoin viimeisimmän tuotantokauden suurinta pudottajaa ja näin kuinka siinä ihmiset saivat uskomattomia tuloksia. Niihin pyrin itsekin, mutta en liian kunnianhimoisesti. Aion pudottaa painoani muuttamalla elintapojani pysyvästä eli hitaasti, mutta varmasti.

Oman haasteensa painonpudotusprojektiin ja uuteen elämään tuovat gradun kirjoittaminen ja opintojen loppuunvienti. STressi tulee olemaan suurta luokkaa ja itsessään ja vaikeuttaa laihtumista ja sekoittaa ruokarytmejä yms. Olen kuitenkin päättänyt, että joka päivä on ehdittävä liikkumaan. Liikunta tulee olemaan minun ase...nautin urheilusta..se on vaan viime vuosina jäänyt minimiin. Nyt on onneksi seurana toinen ihminen, jonka saan lenkeille mukaan ja toinen henkilö kiskoo minua kun itseäni laiskottaisi.

Pitäkää siis peukkuja, että paino alkaa tasaisesti tippumaan ja näin ollen pysyn päätöksessäni ja saan säteillä ystäväni rinnalla hänen elämänsä tärkeimpänä päivänä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!