Sivut

Must have vol. 4 Trenssitakki

Heippa,

Ihanaa lauantaita!
Mites on lauantai teillä tähän mennessä sujunut?
Meillä rauhallisesti. Kamala väsymys painaa, joten ollaan otettu todella rennosti. Taustalla pyörii SM-liigan peli. Mies tuossa elää pelissä mukana, niin ajattelin, että voisin tulla vähän surffailemaan koneelle sillä aikaa :)

Olen jo useamman vuoden etsinyt ajatonta ja hyvin istuvaa trenssitakkia. Nyt, kun tarkoituksena (ihan oikeasti) on päästä tiukkoihin mittoihin, voisin aloittaa täydellisen vaatekaapin rakentamisen. Sen pohjaksi olen ajatellut hankkia laadukkaan trenssitakin.





Haluaisin kaksirivisen, puoleen reiteen ulottuvan hyvin istuvan takin. Yläpuolella on muutama kuva takeista, jotka miellyttävät minua. Näissä takeissa on se vika, että ylin ja alin ovat Burberryn takkeja...eli AIVAN liian hinnakkaita minun budjettiin. Nyt pitäisi löytää jostain halvemmalla saman tyylinen takki. Ehdotuksia? Olen valmis takkiin panostamaan kuitenkin normaalia enemmän. Varsinkin, jos löydän takin, joka on ajaton ja tiedän sen olevan minulla usemman vuoden.





Toinen minua mietityttävä juttu on väri. Pitäisikö hankkia ns. aito trenssitakki eli vaalean beige, vai olisiko hieman tummempi ruskea toimivampi. Entä sitten valkoinen? Tai minulle sopiva tummansininen? Vai sittenkin aina toimiva musta?




Olen tällä hetkellä vailla kevättakkia, joten päätöksiä pitäisi tehdä melko pian. Oletteko te jo löytäneet itsellenne uuden kevättakin?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!