Sivut

Hyvinvoinnin tavaratalon tilausta..

Heippa,

Nyt on kiireinen maaliskuu takana. Kyllä tulikin juostua paikasta toiseen. Olen päättänyt pari seuraavaa kuukautta (ainakin) pyhittää laihdutus-/urheiluprojektilleni. Nyt pitää kalenterista vaan karsia kaikki turhat menot pois. Muutamia menoja kyllä on tiedossa, mutta niistä myöhemmissä postauksissa.

Tilailin tossa pari viikkoa sitten lisäravinteita ja luontaistuotteita Hyvinvoinnin Tavaratalosta. Ennen kuvia on pakko tunnustaa, että olen luontaistuotefanaatikko. Hurahdan niihin aina ja uskon, että ne pelastaa minut läskin ylivallasta kuin kevätväsymyksestäkin. Onko muita luontaistuotteisiin hurahtaneita?

Sysäys tilaukselle tuli siitä, että proteiinijauheeni alkoi loppua (sekin tuli tilattua, kaiken muun kanssa). Olen kyllä vähän pettynyt valitsemaani protskujauheeseen. Mitä te käytätte?






Tuli siis tilattua jos jonkinmoista ravintolisää. Tällä hetkellä käytössä on rautatabletit ja proteiinijauhe. Raudatabletit hankin, jotta jaksan treenata. MInulla on aina ajoittain aika huono hemoglobiini ja erityisesti kerran kuukaudessa olen lisäraudan tarpeessa. Nämä tabletit ovat kaiken lisäksi todella vastaystävällisiä suosittelen siis lämmöllä (Ei näy kuvassa, mutta merkki: Ferraforte B+C)

Mitä ravintolisiä te käytätte?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!