Sivut

Vähän myöhässä....Habitare 2013

Hei ihanaiset,

Taas kerran joudun aloittamaan postaukseni pahoittelulla. Olen siis pahoillani, etten ole pitkään aikaan kirjoitellut. Elämä on ollut jotenkin hektistä ja aikaa istua koneen äärellä on ollut aivan liian vähän.
Hankin itselleni vihdoin järjestelmäkameran!
Olen todella tyytyväinen hankintaani ja joka päivä olen vakuuttuneempi, että hankinta kannatti. Olenkin melkein päivittäin räpsinyt kuvia. Ihan vain oppimismielessä sekä siinä mielessä, että ehkä joskus saisin tännekin kauniita kuvia!

Ensimmäisen kerran pääsin kokeilemaan uutta kameraani Habitare 2013 messuilla. Joten saatte nyt nähdä (joskin hieman myöhässä) minun näkemykseni messujen parhaat palat!
















Ensi viikolla saatte päivityksen I Love Me-messuilta.
Olen sinne suuntaamassa rakkaiden ystävieni kanssa. Lähinnä hääosasto kiinnostaa, mutta kyllä me koko messukeskus meinataan tallustella läpi!
Nyt kaivaudun peiton alle höyryävän teen kanssa. Meinaa kuume nousta korkeaksi!

Mukavaa tiistai-illan jatkoa teille kaikille tasapuolisesti!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!