Sivut

Luhta

Heippa,

Olen kova Luhta -fani. Yli kaiken rakastan Luhdan pyyhkeitä ja lakanoita.
Olin keväällä ihan innoissani, kun huomasin, että Luhdalla on tullut kylpyhuonetarvikkeita.
Metsästimme mieheni kanssa kissojen ja koirien kanssa näitä kylpyhuonetarvikkeita. Löydettiin vaaleita, mutta halusin juuri tummanharmaana.
No vihdoin löysimme Tuusulan Kodin Terrasta. Olin onnesta soikeana.
Nyt täytyy sanoa, että olen todella pettynyt :(
Saippuapumppupullo ei ole hintansa väärti.
Itse pumpun suutin on ruostunut, joten saippua kädelleen pumpatessa tulee saippua pumpusta ruosteen saattelemana ruman ruskeana. Tämän lisäksi kierteet ovat ruostuneet ja saippuapullon tilavuus on ihan oleton sekä "pilli" lähtee koko ajan irti.

Onko kenelläkään muulla samanlaisia kokemuksia?

Olen siis muuten todella tykästynyt sarjaan. Meillä on siitä tuo iso hammasharjamuki ja pienempi myös. Isommassa pidän meikkisiveltimeni ja pienemmässä meillä on hammasharjat.

Luhta kylpyhuonesarja
En tähän hätään löytänyt parempaa kuvaa sarjasta. Olen niin väsynyt, etten jaksa alkaa kuvaamaankaan. Oli vaan pakko päästä avautumaan tosta ruostuvasta saippuapumpusta. Nyt menen kyllä koisimaan.

Töissä on ollut tooooosi kiireistä ja sen huomaan iltaisin kotona.

-Johanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit. Se lämmittää sydäntäni!